Ez duzu gehiago uste!
Zeren zain zaude zure Volvo berria ezagutzeko?
Bete formularioa zure hitzordua antolatzeko. Etorri gurekin eta ezagutu zergatik den Volvo luxuaren eta gidatzeko plazeraren sinonimo!
(1) (1) CO2 isurien eta erregai-kontsumoaren balioak proba ofizialetan oinarrituta zehazten dira, homologatzeko unean indarrean dauden xedapen aplikagarrien arabera. Erakutsitako CO2 isuriek eta erregai-kontsumoko balioek Mundu osoan Harmonizatutako Ibilgailu Arinak Prozedura Prozedura (WLTP) betetzen dute. 2018ko irailaren 1etik aurrera, ibilgailu berriak homologatuta daude WLTP Test Prozeduraren arabera. WLTP prozedurak NEDC zikloa ordezkatzen du, lehen erabiltzen zen prozedura zena. Proba-baldintza errealistagoak direnez, erregai-kontsumoa eta CO2 isurien balioak WLTPren arabera, oro har, NEDCren arabera neurtutakoak baino handiagoak dira. CO2 (berotegi-efektuko gasa berotze globalaren erantzule nagusia) eta erregai-kontsumoaren balioak bistaratzen dira ibilgailuen datuak alderatzeko. CO2-aren eta erregai-kontsumoaren homologazio-balioek baliteke CO2-aren eta erregai-kontsumoaren benetako balioak ez islatzea, hau da, gidatzeko estiloarekin, aukeratutako ibilbidearekin, (adibidez, baina ez mugatuta) lotutako faktore askoren araberakoak dira. eguraldia eta errepidearen baldintzak. baldintzak eta ibilgailuaren baldintzak, erabilera eta ekipamendua. Salatutako erregai-kontsumoa eta CO2-aren balioak ibilgailuaren oinarrizko bertsioari dagozkio eta hurrengo konfigurazio-fasean alda daitezke hautatu beharreko ekipamendu motaren eta/edo pneumatikoen tamainaren arabera. Konfiguratutako ibilgailuaren CO2 balioak eta erregai-kontsumoa ez dira behin betikoak eta alda daitezke ekoizpen-zikloaren aldaketen ondorioz; Balio eguneratuenak aukeratutako saltzailearengandik egongo dira eskuragarri. Nolanahi ere, bezeroak erositako ibilgailuaren CO2 balio ofizialak eta erregai-kontsumoa ibilgailuarekin batera doan dokumentazioarekin batera emango dira. Bidaiarien ibilgailu berrien erregai-kontsumoaren eta CO2 isurketen balio ofizialei buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu 'Espainian salgai dauden bidaiarien ibilgailuen gidaliburua, kontsumoaren eta CO2 isurien adierazgarriarekin', kontzesionario guztietan eskuragarri dagoena. Energia Dibertsifikatzeko eta Aurrezteko Institutuaren webgunea (http://coches.idae.es/guia-emisiones-consumos).
(2) CO2 isuriak eta erregai-kontsumoaren balioak proba ofizialetan oinarrituta zehazten dira, homologatzeko unean indarrean dauden xedapen aplikagarrien arabera. 2018ko irailaren 1etik aurrera, ibilgailu berriak homologatuta daude WLTP Test Prozeduraren arabera. WLTP prozedurak NEDC zikloa ordezkatzen du, lehen erabiltzen zen prozedura zena. Proba-baldintza errealistagoak direnez, erregai-kontsumoa eta CO2 isurien balioak WLTPren arabera, oro har, NEDCren arabera neurtutakoak baino handiagoak dira. WLTP araudiaren arabera homologatutako ibilgailuen kasuan, erakusten diren NEDC balioak WLTP balioetatik eratorritakoak dira. CO2 (berotegi-efektuko gasa berotze globalaren erantzule nagusia) eta erregai-kontsumoaren balioak bistaratzen dira ibilgailuen datuak alderatzeko. CO2-aren eta erregai-kontsumoaren onarpen-balioek baliteke CO2-aren eta erregai-kontsumoaren benetako kopuruak ez islatzea, gidatzeko estiloarekin, aukeratutako ibilbidearekin, eguraldiarekin eta errepide-baldintzekin lotutako faktore askoren araberakoak (baina ez mugatuta). baldintzak eta ibilgailuaren baldintzak, erabilera eta ekipamendua. Salatutako erregai-kontsumoa eta CO2-aren balioak ibilgailuaren oinarrizko bertsioari dagozkio eta hurrengo konfigurazio-fasean alda daitezke hautatu beharreko ekipamendu motaren eta/edo pneumatikoen tamainaren arabera. Konfiguratutako ibilgailuaren CO2 balioak eta erregai-kontsumoa ez dira behin betikoak eta alda daitezke ekoizpen-zikloaren aldaketen ondorioz; Balio eguneratuenak aukeratutako saltzailearengandik egongo dira eskuragarri. Nolanahi ere, bezeroak erositako ibilgailuaren CO2 balio ofizialak eta erregai-kontsumoa ibilgailuarekin batera doan dokumentazioarekin batera emango dira. Bidaiarien ibilgailu berrien erregai-kontsumoaren eta CO2 isurketen balio ofizialei buruzko informazio gehiago lortzeko, kontsultatu 'Espainian salgai dauden bidaiarien ibilgailuen gidaliburua, kontsumoaren eta CO2 isurien adierazgarriarekin', zeina kontzesionario guztietan eta eskuragarri dagoen. Energia Dibertsifikatzeko eta Aurrezteko Institutuaren webgunea (http://coches.idae.es/guia-emisiones-consumos).
(*) Volvo EX30 Single Core RWDren finantzaketa adibidea. Prezioa: 36.770 €. Finantzaketa prezioa: 36.770 €. Sarrera: 12.490,40 €. Formalizazioa %3,5eko kuota eskudirutan ordaindu beharrekoa: 849,79 €. Finantzatutako zenbatekoa: 24.279,60 €. 190 euroko 35 kuota. Hiru urteren buruan beste modelo batekin trukatu, itzuli edo gorde dezakezu 21.733,32 euroko azken kuota ordainduta. Urteko 10.000 km-ko azken balioa bermatua. Kontsultatu zure kontzesionarioarekin beste kilometro erabilgarri batzuk ikusteko. TIN: % 5,95 UTB: % 7,57. Interes osoa: 4.103,72 €. Kredituaren kostua guztira: 4.953,51 €. Zorpeko zenbatekoa, guztira: 29.233,11 €. Prezio osoa zatika: 41.723,51 €. Frantziako amortizazio sistema. Volvo Car Financial Services markaren finantzaketa (Volvo Car Group-ekoa) Banco Cetelem S.A.U.ren bitartez. 2024/03/31 arte. Baliteke argazkiak ez bat etorri eskaintzen den bertsioarekin eta/edo ekipoarekin.